Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet kan dat erg vervelend zijn. Daarom kan bij JenC Underwear altijd geruild worden. Let wel op onderstaande, geldende voorwaarden:

Een retour aanmelden 

U kunt retouren terugsturen .
Hiervoor vragen wij u de zending eerst aan te melden via email . Stuur een mail naar info@abbenhuistextiel.nl o.v.v. van de volgende gegevens:
  • het ordernummer
  • welke artikelen u wilt retourneren
  • reden van het retourzenden.

heeft u vragen? telefoon  06 3860 31 31  b.g.g. 026-3793592

De geretourneerde artikelen moeten binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van u bestelling aan ons geretourneerd én door ons ontvangen zijn.
In overleg kan hier door eventuele omstandigheden (vakanties) van afgeweken worden.

Aanvullende voorwaarden.
Het te retourneren artikel moet voorzien zijn van alle labels / prijskaartjes en in deugdelijke verpakking worden geretourneerd waarbij het artikel niet beschadigd wordt. Artikelen worden niet teruggenomen indien het artikel
  1. gedragen en/of gewassen is,
  2. u zelf hebt getracht een gebrek te herstellen,
  3. u de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
  4. Altijd een afzender op het pakket vermelden ! 
  5. Mondkapjes worden niet retourgenomen vanwege de hygiëne. Ook wanneer deze niet gepast zijn of ongebruikt.

Verzendkosten

De kosten van het verzenden van de retouren naar JCondergoed.nl zijn voor eigen rekening tenzij, gezien de aard van uw klacht, anders overeengekomen. U dient uw retouren altijd voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in aangenomen en dus niet gecrediteerd.

Na ontvangst van uw retouren wordt door ons het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.


Artikelen ruilen

Indien u een artikel wenst om te ruilen kun u dit middels een email of via het retourenformulier aan ons kenbaar maken. We zoeken dan naar de beste en goedkoopste oplossing.

Heeft u een klacht over een artikel of over de bezorging van uw bestelling, neem dan via het contactformulier contact op. Wij zullen er samen met u er alles aan doen om de klacht op te lossen.